wtorek, 24 stycznia 2012

Porządki , porządki .....

No i stało się ,chaos w moich nitkach osiągnął KATASTROFICZNE rozmiary.
Postanowiłam coś z tym zrobić , sama już się w tym wszystkim gubiłam , więc po godzinie pracy ...


i......


ufffffffff......

Najgorsze jest to ,że za parę dni chaos powróci , ale już sobie obiecałam, że będę walczyć z nim na bieżąco ! Ot takie postanowienie noworoczne .
Dobrze ,ale pojawiło się też pare nowych karteczek :


Ktoś został Panią Inżynier - taka nietypowa okazja .

Następnie co bardziej typowego ktoś  ma urodziny


Oraz przyfrunęły gołąbki na rocznicę ślubu :


Obrodziło karteczkami , ale należy mi się od nich chwilka przerwy więc teraz zabrałam się dla odmiany za obrazek , świat nabrał koloru sepii :).
Myślę że już wkrótce pojawią sie jakieś zdjęcia :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz