środa, 1 sierpnia 2012

Post nie planowany ....konkurs - proszę o pomoc .

Mam ogromną prośbę , wystartowałam w konkursie na najlepsze zdjęcie ogrodu działkowego.
Konkurs jest organizowany przez portal mojego miasta .

Pod tym linkiem są wszystkie informacje , moje zdjęcie ma na liście nr 23

23. R.O.D Szarotka - Ewa Juraszek

http://www.rudaslaska.com.pl/i,zaglosuj-na-najpiekniejszy-ogrodek,100,862676.html


Głosowanie odbywa się przez Facebook-a.
I tu moja ogromna prośba do wszystkich odwiedzających mój netowy kącik , jeśli posiadacie konto na Facebook proszę pomóżcie mi wygrać ten konkurs i zagłosujcie na moje zdjęcie .
Linka strony do głosowania na Fejsie jest na stronce powyżej .
Jutro zaczyna się mój urlop , po jutrze będę siedziała w busie i..............no własnie po powrocie napiszę specjalny post będący relacją z mojej podróży zapewniam , że będzie ciekawie :) .
Jeszcze raz proszę o Wasze głosy .



0 komentarze:

Prześlij komentarz