niedziela, 3 czerwca 2012

Wystawa i nie tylko

Zrobiła sie dosyć długa przerwa w pisaniu ,co nie oznacza ,że nic nie robiłam . Caly czas pracuję nad moim obrazkiem , Dziś w koncu skończyłam przyszywać koraliki . Została mi do zrobienia jeszcze grzywa jednorożca. No i w końcu jedna  z moich metryczek doczekala się właściciela .
Nie wiem czy wszyscy wiedzą ,że w Gliwicach jest wystawa haftu na ulicy Jagiellońskiej 21 w budynku Gliwickiego Centum Organizacji Pozarządowych . Zapraszam  osoby ,które blisko mieszkają
Wystawa prac będzie do końca czerwca . A poniżej kilka zdjęć z wystawy.Tym umieścilam tylko parę prac chociaż zdjęcia zrobiłam każdej - może ktoś się skusi i pojedzie zobaczyć .












A tutaj mój jednorożec ;






1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dziękujemy Ci za piękną kartkę i śliczny obrazek.Widać,że wkładasz w to serce i masz talent.Sprawiłaś nam wielką niespodziankę i dzięki temu mamy świetną pamiątkę z wesela.Pozdrawiamy Martyna i Wojtek

Prześlij komentarz