wtorek, 5 czerwca 2012

Dziewica i jednorożec

Nareszcie skończyłam . Naszywanie perełek trwało wieki , ale przyniosło efekt  - obrazek bardzo się ożywił . Chyba troszkę za delikatnie to ujęłam , obrazek nabrał wyrazu , jest naprawde magiczny szczególnie , gdy padaja na niego promienie słońca .
Zaczyna wtedy żyć , suknia czarodziejki mieni się , a grzywa jednorożca faluje w blasku słońca .





A tak wygląda lewa strona mojej pracy - myślę , że wyszło nieźle.


Oczywiście nie potrafię siedzieć bez igły  więc już zaczęłam coś nowego .



3 komentarze:

monalisa pisze...

Haft pracochlonny ale efekt rewelacyjny! Juz wyobrazam sobie ile roboty bylo przy przyszywaniu koralikow... No a lewa strona idealna! Ciesze sie, ze jestem pierwsza obserwujaca... Ogladajc 'wstecz' Twoj blog widzialam zdjecia sklepu... Oj, to moje marzenie taki sklep...
Pozdrawiam, Ania

Jagna pisze...

piękne :)

Hafty Ewy pisze...

Jejku dziewczyny bardzo dziękuję za pierwsze komentarze , nie macie pojęcia jak się ucieszyłam . To przyjemnie wiedzieć , że ktoś tu zagląda . Sprawiłyście mi ogromną radość tym bardziej że piszecie że moja praca się spodobała . Aniu ....... mamy takie same marzenia :)

Prześlij komentarz